از تو میگذرم...

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 237
کل نظرات : 29

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 19
بازدید سال : 1957
بازدید کلی : 84011

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صاحبدلان و آدرس sahebdelan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 84011
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مرتضـی کریمی
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1391
نظرات

از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،
 از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،
 نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.
 از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،
 این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!
میروم تا آرام باشی ، تا از شر من و احساسم راحت باشی ،
 میروم تا روزی پشیمان شوی ،حیف احساسات عاشقانه ام بود ،
 میروم تا با کسی دیگر همنشین شوی
 از تو میگذرم و شک نکن که فراموشت میکنم ،
 هر چه شمع و شعله و آتش بود را در قلبم خاموش میکنم ….
 نه اندیشیدن به تو فایده دارد ، نه فکر کردن به خاطره هایت ،
 حالا آنقدر به دنبالم بیا تا خسته شود پاهایت….
 تو لیاقت مرا نداری ، از تو میگذرم تو ارزشی برایم نداری….
کارت شده بود دلشکستن و بی وفایی ،
 روز و شب من این شده بود که از تو سوال کنم کجایی؟؟
 چرا پاسخی به دل گرفته ام نمیدهی ،
 چرا سرد شده ای و مثل آن روزها سراغی از من نمیگیری؟
 فکر کرده ای کیستی، برو با همان عاشقان سینه چاکت ،
 برو که تو با یک نفر راضی نیستی!
 از تو میگذرم بی آنکه تو را ببینم ،
 محال است دیگر برگردم ، حتی اگر از غم و غصه بمیرم….
 از تو میگذرم و بی خیالت میشوم ،
 شک نکن بدون تو از شر هر چه غم در این دنیاست راحت میشوم
 اشتباه گرفته ای ، من آن کسی که میخواهی نیستم ،
 تا هر چه دلت خواست با دلش بازی کنی ،
میروم تا حتی نتوانی یک لحظه هم نگاهم کنی….
 از تو میگذرم بی آنکه لحظه ای برگردم و تو را ببینم ،
 یک روز بیا تا حساب تمام بی محبتهایت را از قلب شکسته ام برایت بگیرم….



تعداد بازدید از این مطلب: 134
موضوعات مرتبط: عاشقانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عشق را در زندگی فریاد می زنیم اما افسوس... که در هیاهوی بی رنگ عاطفه ها گاهی قلب را در گرو اندکی محبت می گذاریم و اینگونه قلب را بدون دریافت چیزی از دست می دهیم و ما هم می شویم یک بی عاطفه...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود